Главная » 2014»Май»27 » В якому порядку посадові особи мають проставляти свої підписи у податковій звітності?
13:34
В якому порядку посадові особи мають проставляти свої підписи у податковій звітності?
Податкова пояснила правильність підписання податкових звітностей за відсутності посади бухгалтера
Завдяки спеціалізованому програмному забезпеченню, платник податків може створити податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту)
Після того як платник податків підготує податковий документ в електронному вигляді, на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі — ЕЦП) посадових осіб платника податків. Це відбувається у такому порядку:
— Перший — ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера),
— Другий — ЕЦП керівника,
— Третій — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності посади бухгалтера у платника податків електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:
— Перший — ЕЦП керівника,
— Другий — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків фізичною особою, яка є суб'єктом підприємницької діяльності, електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:
— Перший — ЕЦП платника податків-фізичної особи,
— Другий — ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).
Відповідна норма визначена пп.7.1 п.7 р. III Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233.
Марина Листопадська, ВПраве