Сайт юрисконсульта
Форма входа
Категории раздела
Разное [27]
Поиск
Календарь
«  Апрель 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 65
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Flag Counter Add to Google
    Четверг, 02.05.2024, 00:37
    Главная » 2014 » Апрель » 04
    13. Оплата праці та відпустки посадових осіб місцевого самоврядування (ст.21). Стаття 21. Оплата праці, відпустки та пенсійне забезпечення Посадові особи одержують заробітну плату, розмір якої має забезпечувати достатній життєвий рівень. Умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Кабінетом Міністрів України. Джерелом формування фонду оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування є місцевий бюджет. Посадовим особам місцевого самоврядування надається щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів, якщо законами України не передбачено тривалішої відпустки, з виплатою допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу. Посадовим особам, які мають стаж служби в органах місцевого самоврядування понад 10 років, надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю до 15 календарних днів. Порядок і умови надання додаткових оплачуваних відпусток встановлюються Кабінетом Міністрів України. Пенсійне забезпечення посадових осіб міс ... Читать дальше »
    Просмотров: 397 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    11. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (ст.18). Стаття 18. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування становить 65 років. Ці обмеження не поширюються на посадових осіб місцевого самоврядування, які обираються на відповідні посади. Після досягнення граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування посадові особи місцевого самоврядування за рішенням відповідного голови можуть бути залишені на посадах радників чи консультантів (патронатна служба), якщо такі посади передбачені штатним розписом, на умовах строкового трудового договору. 12.Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (ст.20). Стаття 20. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування Крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України ( 322-08 ), служба в органах місцевого самоврядування припиняється ... Читать дальше »
    Просмотров: 367 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    10.Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (ст.16). Стаття 16. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування За рішенням органу місцевого самоврядування створюється кадровий резерв для зайняття посад і просування по службі, який затверджується сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради. До кадрового резерву зараховуються особи, які виявили бажання зайняти посаду в органах місцевого самоврядування і мають відповідну кваліфікацію та освіту або здобувають її. Кадровий резерв формується з: посадових осіб місцевого самоврядування, які підвищили кваліфікацію або пройшли стажування і рекомендовані атестаційною комісією на вищі посади; державних службовців, які бажають перейти на службу в органи місцевого самоврядування; спеціалістів виробничої, соціально-культурної, наукової та інших сфер, а також випускників навчальних закладів відповідного профілю. Порядок формування та ведення кадров ... Читать дальше »
    Просмотров: 352 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    9. Прийняття на службу в органи місцевого самврядування (ст.10). Стаття 10. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється: на посаду сільського, селищного, міського голови в порядку, встановленому Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"; на посаду голови та заступників голови районної, районної у місті, обласної ради, заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, секретаря сільської, селищної, міської ради, голови постійної комісії з питань бюджету обласної, Київської та Севастопольської міських рад шляхом обрання відповідною радою; на посади заступників сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради шляхом затвердження відповідною радою; на посади керівника секретаріату (керуючого справами) районної, обласної ра ... Читать дальше »
    Просмотров: 321 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    8. Присяга посадових осіб місцевого самврядування (ст.11). Стаття 11. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування Громадяни України, які вперше приймаються на службу в органи місцевого самоврядування (за винятком посад, зазначених в абзаці другому частини першої статті 10 цього Закону), у день прийняття відповідного рішення складають Присягу такого змісту: "Усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю, що буду вірно служити громаді та народові України, неухильно дотримуватися Конституції України та законів України, сприяти втіленню їх у життя, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, сумлінно виконувати свої посадові обов'язки". Посадова особа місцевого самоврядування, яка вперше приймається на службу в органи місцевого самоврядування, вважається такою, що вступила на посаду, з моменту складення Присяги. Присяга вважається складеною, якщо після її зачитування громадянин України скріплює Присягу своїм підписом. Підписаний текст Прис ... Читать дальше »
    Просмотров: 328 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    7. обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (ст.12). Стаття 12. Обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби На службу в органи місцевого самоврядування не можуть бути прийняті особи: 1) визнані судом недієздатними; 2) які мають судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку; 3) які за рішенням суду позбавлені права займати посади в органах державної влади та їх апараті або в органах місцевого самоврядування протягом установленого строку; 4) на яких протягом останнього року накладалися адміністративні стягнення за вчинення корупційних правопорушень; 5) які у разі прийняття на службу в органи місцевого самоврядування будуть безпосередньо підпорядковані близьким особам. На посадових осіб місцевого самоврядування поширюються вимоги та обмеження, встановлені Законом України "Про зас ... Читать дальше »
    Просмотров: 346 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    6. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (ст.9). Стаття 9. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування Посадова особа місцевого самоврядування має право: на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян; на оплату праці залежно від посади, яку вона займає, рангу, який їй присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи; на просування по службі відповідно до професійної освіти, результатів роботи та атестації; на безпечні та необхідні для високопродуктивної роботи умови праці; на соціальний і правовий захист; отримувати в порядку, встановленому законодавством, від відповідних органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від їх підпорядкування та форм власності, об'єднань громадян, окремих осіб матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх службових обов'язків ... Читать дальше »
    Просмотров: 343 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    5.Основні обов'язки посадових осіб місцевого самврядування (ст.8). Стаття 8. Основні обов'язки посадових осіб місцевого самоврядування Основними обов'язками посадових осіб місцевого самоврядування є: додержання Конституції і законів України, інших нормативно-правових актів, актів органів місцевого самоврядування; забезпечення відповідно до їх повноважень ефективної діяльності органів місцевого самоврядування; додержання прав та свобод людини і громадянина; збереження державної таємниці, інформації про громадян, що стала їм відома у зв'язку з виконанням службових обов'язків, а також іншої інформації, яка згідно із законом не підлягає розголошенню; постійне вдосконалення організації своєї роботи, підвищення професійної кваліфікації; сумлінне ставлення до виконання службових обов'язків, ініціативність і творчість у роботі; шанобливе ставлення до громадян та їх звернень до органів місцевого самоврядування, турбота про високий рівень культури, спілкування і ... Читать дальше »
    Просмотров: 298 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    4. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (ст.4). Служба в органах місцевого самоврядування здійснюється на таких основних принципах: служіння територіальній громаді; поєднання місцевих і державних інтересів; верховенства права, демократизму і законності; гуманізму і соціальної справедливості; гласності; пріоритету прав та свобод людини і громадянина; рівних можливостей доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування з урахуванням їх ділових якостей та професійної підготовки; професіоналізму, компетентності, ініціативності, чесності, відданості справі; підконтрольності, підзвітності, персональної відповідальності за порушення дисципліни і неналежне виконання службових обов'язків; дотримання прав місцевого самоврядування; правової і соціальної захищеності посадових осіб місцевого самоврядування; захисту інтересів відповідної територіальної громади; фінансового та матеріально-технічного забезпечення служби з ... Читать дальше »
    Просмотров: 317 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    2. Посади в органах місцевого самоврядування (ст.3). Стаття 3. Посади в органах місцевого самоврядування Посадами в органах місцевого самоврядування є: виборні посади, на які особи обираються територіальною громадою; виборні посади, на які особи обираються або затверджуються відповідною радою; посади, на які особи призначаються сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. 3.Право на службу в органах місцевого самоврядування (ст.5). Стаття 5. Право на службу в органах місцевого самоврядування Право на службу в органах місцевого самоврядування мають громадяни України незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, терміну проживання на відповідній території. На посаду можуть бути призначені особи, які мають відповідну освіту і професійну підготовку ... Читать дальше »
    Просмотров: 387 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    1. Поняття служби в органах місцевого самворядування, посадової особи місцевого самоврядування (ст.1,2). Стаття 1. Служба в органах місцевого самоврядування Служба в органах місцевого самоврядування - це професійна, на постійній основі діяльність громадян України, які займають посади в органах місцевого самоврядування, що спрямована на реалізацію територіальною громадою свого права на місцеве самоврядування та окремих повноважень органів виконавчої влади, наданих законом. Стаття 2. Посадова особа місцевого самоврядування Посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету. Дія цього Закону не поширюється на технічних працівників та обслуговуючий персонал органів місцевого самоврядування.
    Просмотров: 374 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    Верховный Суд Украины заявил, что сообщения СМИ о правовом заключении по делу № 6-160цс13 о взыскании задолженности по кредитному договору, обусловившие общественный резонанс, некорректны, поскольку их подтекст сводится к тому, что ВСУ позволил поручителям не выполнять свои обязательства по договору поручительства. ВСУ отметил, что подобные заголовки к сообщениям не соответствуют содержанию заключения Верховного Суда Украины и подают правовую позицию суда искажено и однобоко. Правовая позиция судебных палат по гражданским и хозяйственным делам Верховного Суда Украины по этому гражданскому делу заключается, в частности в том, что по договору поручительства поручитель поручается перед кредитором должника за исполнение им своей обязанности. Объем обязательств поручителя определяется как условиями договора поручительства, так и условиями основного договора, которым определен объем обязательств должника, обеспечение выполнения которых осуществляет поручитель (чч. 1, 2 ст. 553 ГК). Соглас ... Читать дальше »
    Просмотров: 335 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    Обнародовано постановление Верховного Суда Украины, принятое на заседании Судебной палаты по гражданским делам 19 марта 2014 года по делу № 6-2цс14 о признании недействительным договора дарения. При рассмотрении дела ВСУ указал, что по смыслу части первой ст. 233 Гражданского кодекса сделка, совершенная лицом под влиянием тяжелого для него обстоятельства и на крайне невыгодных условиях, может быть признана судом недействительной независимо от того, кто был инициатором такой сделки. Указанной нормой не предусмотрено ограничений или запретов ее применения к отдельным правоотношениям или договору дарения в частности. ВСУ согласился с выводами судов первой и апеляционной инстанции и напрвил дело на новое рассмотрение в ВССУ. Удовлетворяя исковые требования суд первой инстанции, с требованиями которого согласился и апелляционный суд, исходил из того, что совпадение тяжелых обстоятельств, а именно: смерть сына, перенос инсультов, пожилой возраст, наличие у истицы инвалидности по зрению, о ... Читать дальше »
    Просмотров: 352 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    15.Повноваження територіальних громад за Конституцією України (ст.143). Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції. Обласні та районні ради затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролюють їх виконання; затверджують районні і обласні бюджети, які фор ... Читать дальше »
    Просмотров: 372 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    13.Система адміністративно-територіального устрою України (ст.133) Стаття 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села. До складу України входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь. Міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України. 14.Органи місцевого самоврядування в Україні (ст.140). Стаття 140. Місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції ... Читать дальше »
    Просмотров: 341 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    10. Право громадянина України на вибори (ст.70). Стаття 70. Право голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років. Не мають права голосу громадяни, яких визнано судом недієздатними. 11. Державний бюджет України (ст.96). Стаття 96. Державний бюджет України затверджується щорічно Верховною Радою України на період з 1 січня по 31 грудня, а за особливих обставин - на інший період. Кабінет Міністрів України не пізніше 15 вересня кожного року подає до Верховної Ради України проект закону про Державний бюджет України на наступний рік. Разом із проектом закону подається доповідь про хід виконання Державного бюджету України поточного року. 12.Порядок обрання Президента України (ст.103). Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років. Президентом України може бути обраний громадянин України, який досяг тридцят ... Читать дальше »
    Просмотров: 355 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    9. Обов'язки громадянина України (ст.65-68). Стаття 65. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України. Громадяни відбувають військову службу відповідно до закону. Стаття 66. Кожен зобов'язаний не заподіювати шкоду природі, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки. Стаття 67. Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Усі громадяни щорічно подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом. Стаття 68. Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
    Просмотров: 295 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    7.Конституційне право на соціальний захист (ст.46). Стаття 46. Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. 8.Конституційне прво на охорону здоров'я (ст.49). Стаття 49. Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фі ... Читать дальше »
    Просмотров: 373 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    6.Конституційне право на освіту (ст.53). Стаття 53. Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. {Офіційне тлумачення положень частини третьої статті 53 див. в Рішенні Конституційного Суду № 5-рп/2004 від 04.03.2004} Громадяни мають право безоплатно здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основі. Громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах або через національні культурні товариства.
    Просмотров: 320 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    5. Конституційне право на працю (ст.43). Стаття 43. Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров'я роботах забороняється. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Пра ... Читать дальше »
    Просмотров: 339 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    3.Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (ст.10). Стаття 10. Державною мовою в Україні є українська мова. Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом. 4.Державні символи України (ст.20). Стаття 20. Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн України. Державний Прапор України - стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів. Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради Україн ... Читать дальше »
    Просмотров: 366 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    1. Основні риси Української держави за Конституцією України (ст.ст.1,2). Стаття 1. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава. Стаття 2. Суверенітет України поширюється на всю її територію. Україна є унітарною державою. Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною. 2.Форма правління в Україні (ст.5). Стаття 5. Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами. Ніхто не може узурпувати державну владу.
    Просмотров: 315 | Добавил: Nikita30 | Дата: 04.04.2014 | Комментарии (0)

    eXTReMe Tracker
    cript> Сервис проверки доменов